Football Tycoon : Menajerliği Kolay Sananlar İçin




Selamün aleyküm okuyucu,
hazır sanal oyundan başlamışken o kulvarda devam edeyim dedim. :) Aktif olarak oynadığım ikinci sanal oyunu tanıtacağım size.

Bu oyunun türü tamamen farklı isminden de anlaşılacağı gibi sanal menajerlik oyunu. Ancak var olan diğer menajerlik oyunlarından biraz farklı. Çok daha kullanışlı ve ayrıntılı.

Oyunda yönetim adına herşey size bakıyor. Teknik direktör de sizsiniz menajer de, bütçeyi de ayarlamak size düşüyor. O yüzden stratejinizi ona göre yapacaksınız. Aslında oyunda maç yapmaktan çok Transfer Borsası'nda son dakikada rakibin elinden bir oyuncuyu kapmak güzel oluyor.. :)

O kadar bağımlı olmuyorsunuz ancak oynarken zevk alacağınızdan, arkadaşlarınızla rahatça muhabbetini edebileceğinizden şüpheniz olmasın.

Bana göre oyunun diğer bir güzel yanı da taraftar faktörü... Siz maç kazandıkça taraftar sayınız artıyor ve bilet fiyatına göre bazen stadyumu bile dolduruyolar.. Tabi stadyumun büyüklüğünü ayarlamak da sizin bütçenize bakıyor.

Ayrıca arkadaşlarınızla aranızda bir mini lig kurabilir, taraftarlarınızı kardeş ilan edebilir (Ank.Gücü - Bursa gibi) veya alt liginizdeki arkadaşa destekte bulunabilirsiniz.

Oyunun diğer bir dikkat çekici yanı ise NtvSpor tarafından yapılmış olması.. Ntv nin yapacağı işi eksik bırakmayacağını az çok herkesin aklı kesiyordur zaten.

Oyuna herkes amatör bir takım olarak başlıyor. Oyuncuların hiçbiri gerçek oyuncu isimleriyle uyuşmuyor ancak isimlerinizi istediğiniz gibi değiştirebiliyorsunuz. Taktik ve sistem zaten size bakıyor ama casus ile rakibinizin sistemini görebilir ona göre taktik değiştirebilirsiniz.

Oyuncularınıza antreman yaptırarak formda tutmayı ve görüşmelerle motivasyonunu zirvede tutmayı unutmayın..

Hadi size kolay gelsin oyuna başlayacak olanlar veya hâl-i hazırda oynayanlar buradan bana ulaşabilirler..

Oyuna buradan ulaşabilirsiniz.

Sağlıcakla kalın, Selam ve Dua ile..
3 Responses
  1. Adsız Says:

    oyunun ismini duymuştum ama hiç oynamadım zevkli bi oyuna benziyo kardeşim hemen üye olup bi deniyecem bizimle paylaştıgın için fikirlerini teşekkürler


  2. Eskiden fantezi futbol vardı gerçi şimdide var ama taaa 5 yıl öncesine dayanıyo o zaman ilk defa oynamıştım bende çok güzeldi.Ama sanal oyunlar bi yere kadar güzel oluyo sonrası gelmiyo bıkıyo adam...


  3. Su Damlası Says:

    kaç kere yazdım inşallah şimdi silinmez..

    bu arada hayırlı olsuna geldim ve yazdıklarıma bakarmısın:)Ve hayırlı olsun kardeşim..