Aşık Oldum CIMBOM Sana, ArmAndaki ASLANA

GalataSaray'a gönül vermiş kardeşlerimizden Hacı Yusuf Ergin'in yazdığı besteyi sizinle paylaşmak istedim.. Buyrun sözleri ve videosu..

Aşık oldum Cimbom sana armandaki aslana,
Sarı-Kırmızı renginle dolaştım sokaklarda,
Ne şampiyonluk ne kupa hepsi de bir palavra,
Senin için dolaştım deplasmanlarda…

Millet manita yaparken ben formamı giyerdim,
Cadde cadde, sokak sokak meşaleler yakardım,
Senin adını Cimbomum her tarafa kazıdım,
Kıskansın sevgilim bunu duyunca…

Ben hiç gece uyumadım sen hep yatağımdaydın,
Elimde sigaram ile efkarımı dağıttın,
Parçalı formanı Cimbom kendime kefen yaptım,
Üzgünüm sevgilim Cimbomu seçtim..

Bir gün bu canım bu bedenden çıkar gider ise,
Otursun sevgilim ağıtlar yaksın hepinize,
Ben yine Cimbomu seçtim dünyada ahirette,
Alpaslan abimize komşu olsun diye…

Aşık oldum Cimbom sana armandaki aslana,
Sarı-Kırmızı renginle dolaştım sokaklarda,
Ne şampiyonluk ne kupa hepsi de bir palavra,
Senin için dolaştım deplasmanlarda…




4 Responses
  1. Adsız Says:

    Çok güzeL ya!..


  2. Ali Arslan Says:

    Süper beste..Harikasınız ya bu besteleri kim yapıyorsa HELAL!!


  3. Adsız Says:

    mukemmel bisey yaa !!...


  4. Adsız Says:

    mukemmel bisey yaa !!...